Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty

TERMIN DOSTAWY TOWARÓW

Towary dostarczamy w ciągu 3–5 dni roboczych, chyba że przy konkretnym produkcie podano inaczej. Wysyłamy je za pośrednictwem kurierów oraz paczkomatów. Dostawcami usług są DPD i OMNIVA.

DARMOWA DOSTAWA W POLSCE OD 259 ZŁ (ok. 60 EUR)

Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień o wartości od 259 zł (ok. 60 EUR). Jeżeli wartość koszyka nie osiągnie 259 zł, koszt dostawy zależy od wyboru przewoźnika na stronie płatności. Przed dostarczeniem przesyłki kurier skontaktuje się z Państwem lub otrzymają Państwo wiadomość SMS na numer telefonu podany w procesie zakupu.

Przy odbiorze przesyłki zalecamy dokładne obejrzenie towaru i upewnienie się, czy nie jest on uszkodzony (wgnieciony, przekłuty, mokry itp.), a dopiero potem podpisanie dokumentów odbioru.

DOSTAWA ZA GRANICĘ

Dostarczamy towary na cały świat. Termin dostawy zależy od wybranego kraju. Towary zostaną dostarczone bezpośrednio do Państwa przez firmy kurierskie. Koszty wysyłki są obliczane indywidualnie dla każdego kraju. Aby poznać dokładną cenę, prosimy o kontakt mailowy pod adresem sales@cremile.com lub telefoniczny pod numerem +370 617 33617.

ZWROT TOWARÓW

Towary pełnowartościowe można zwrócić w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania. Wady sprzedanych towarów wadliwych są usuwane, towary wadliwe są wymieniane lub zwracane zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.

Przy zwrocie towarów należy przestrzegać następujących warunków: 2.1. Zwracany towar musi być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (ten punkt nie dotyczy zwrotu towaru wadliwego); 2.2. Towar nie może być uszkodzony przez Kupującego; 2.3. Towar musi być nieużywany, w nienaruszonym stanie handlowym: nieuszkodzone etykiety, nienaruszone folie ochronne itp. (ten punkt nie dotyczy zwrotu towaru wadliwego); 2.4. Zwracany towar musi być w tej samej kompletacji, w jakiej został otrzymany przez Kupującego (ten punkt nie dotyczy zwrotu towaru wadliwego); 2.5. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwracanych przez Kupującego towarów, jeżeli warunki zwrotu nie zostały spełnione; 2.6. Zwrot towarów odbywa się w sposób określony przez Sprzedawcę w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania towaru (ten punkt nie dotyczy towarów wadliwych – w takim przypadku zwrot następuje w ustawowym terminie gwarancyjnym);

Zwrot i wymiana towarów pełnowartościowych odbywa się zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.

Pieniądze za przyjęte, a następnie zwrócone przez Kupującego towary, są zwracane na konto Kupującego nie później niż w ciągu 5 (pięciu) dni od dnia zwrotu towaru do Sprzedawcy, chyba że Sprzedawca i Kupujący uzgodnią inaczej.